عکس؛ درگیری بازیکن صربستان با نیمار که پیراهن ستاره برزیلی را درآورد

عکس؛ درگیری بازیکن صربستان با نیمار که پیراهن ستاره برزیلی را درآورد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم ملی صربستان را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در گام نخست به دست بیاورد و اکنون باید دید که برزیلی ها که از آن ها به عنوان یکی از مدعی های اصلی قهرمانی جام جهانی 2022 قطر یاد می شود، در ادامه بازی ها به چه شکل عمل می کنند.

به گزارش فوتبالی، در بازی میان برزیل و صربستان یک صحنه جالب رقم خورد و آن هم وقتی بود که در نیمه اول بازی نیمار جونیور و بازیکن صربستانی روی جدال و درگیری که در پی دنبال کردن توپ و مهار همدیگر داشتند، به خط طولی زمین نزدیک شدند و بازیکن تیم ملی صربستان در این صحنه یعنی لوکیچ با گرفتن پیراهن نیمار باعث درآمدن پیراهن ستاره برزیلی شد و صحنه بامزه ای را در این بازی رقم زد.

صربستانی ها در نیمه اول بازی توانستند مقابل برزیل مقاومت کنند اما مقاومت آن ها در نیمه دوم شکسته شد و تیم ملی برزیل موفق شد با دو گل از ریچارلیسون کار صربستان را تمام کند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

نیمار در جام جهانی 2018 روسیه به شیرجه زدن مشهور شده بود و در این جام جهانی هم مدافع ها برای مهار او سعی در اذیت کردنش دارند.

1470