پیش‌بینی عجیب زلاتان در جام جهانی محقق می‌شود؟

پیش‌بینی عجیب زلاتان در جام جهانی محقق می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اولیویر ژیرو شروع درخشانی در جام جهانی با دو گل مقابل استرالیا داشت و به آقای گل تاریخ تیم ملی فرانسه تبدیل شد اما به نظر می رسد که یکی از هم تیمی هایش یعنی زلاتان ابراهیموویچ موفقیتش را پیش بینی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، پیش از آن که کریم بنزما مصدوم شود و ژیرو به مهاجم فیکس تیم ملی اسپانیا تبدیل شود، زلاتان گفته بود که پیش بینی می کند که ژیرو به آقای گل، شگفتی و بهترین بازیکن جام جهانی 2022 تبدیل شود و حالا که مهاجم فرانسوی شروع درخشانی در جام جهانی داشته، خیلی ها یاد پیش بینی زلاتان 41 ساله افتاده اند. ایبرا گفته بود:"بهترین بازیکن جام جهانی چه کسی می شود؟ اولیویر ژیرو. بهترین  مهاجم چه کسی می شود؟ اولیویر ژیرو. چه کسی ما را شگفت زده می کند؟ از دوستم اولیویر ژیرو حمایت می کنم. بزرگترین پدیده جام جهانی چه کسی خواهد بود؟ اولیویر ژیرو چرا که جوان است و وقتی می گویم او جوان است یعنی خودم هم جوان هستم!"

ژیرو به مسن ترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه در جام جهانی با 37 سال سن تبدیل شد. زلاتان و اولیویر به نظر می رسد که در ترکیب میلان رابطه خوبی با هم دارند و حالا باید دید که پیش بینی عجیب زلاتان تا چه حد ممکن است به واقعیت تبدیل شود. فعلا که ژیرو شروع درخشانی در مسابقات قطر داشته است.

4125