نظر جالب دیدیه دشان درباره غیبت مهاجم فرانسوی

نظر جالب دیدیه دشان درباره غیبت مهاجم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - غیبت آنتوان گریزمان در دیدار فرانسه مقابل آلمان، به خروس‌ها لطمه سنگینی وارد کرد و باعث شکست 2-0 این تیم مقابل ژرمن‌ها شد.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی چشم‌نواز در لیون، اعتبار فرانسه توسط آلمانی که با بازگشت تونی کروس به ترکیب اصلی تقویت شده، آزمایش سختی داده شد. آبی‌پوشان فرانسوی از تسلط همیشگی خود در حمله برخوردار نبودند و آنتوان گریزمان، مهاجم ملی‌پوش اتلتیکو مادرید به دلیل مصدومیت، غایب بزرگ این بازی بود.

گریزمان به دلیل مصدومیت مچ پا، مجبور شد از ترکیب دشان کنار گذاشته شود که این غیبت، رکورد 84 بازی متوالی او برای فرانسه را متوقف کرد. از دشان در مورد استفاده از گریزمان به صورت فیکس پرسیدند و هافبک سابق فرانسه، یادآور اهمیت این بازیکن کلیدی شد. دشان در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت: "من برای اینکه به اهمیت حضور آنتوان پی ببرم، نیازی به این بازی نداشتم، اما اگر او اینجا بود، باز هم بازی سختی مقابل آلمان داشتیم. او بخش مهمی از تیم است، اما در بسیاری از پست‌ها کمبود داشتیم و همین باعث دشوار شدن کار در بالاترین سطح فوتبال می‌شود."

پرونده بازی‌های دوستانه فرانسه در روز 26 مارس مقابل شیلی بسته می‌شود، اما آنتونی گریزمان برای ادامه برنامه توانبخشی و بهبود مصدومیت خود، در مادرید می ماند.

1369