دلخوری بازیکن سابق بارسلونا از تیم ملی آرژانتین؛ اجازه ورود به اردو را ندارد!

دلخوری بازیکن سابق بارسلونا از تیم ملی آرژانتین؛ اجازه ورود به اردو را ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو حدود یک سال پیش به علت بیماری مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد و از بارسلونا، تیم ملی آرژانتین و فوتبال وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در ماه های اخیر از طریق شبکه های اجتماعی و سرویس های پخش زنده با مخاطبانش در ارتباط بوده است. آگوئرو شب گذشته از فدراسیون فوتبال آرژانتین به خاطر عدم صدور مجوز حضور در اردوی تیم ملی کشورش انتقاد کرد و گفت:" ببینم که ایا به من اجازه ملاقات با این بچه ها را می دهند یا نه. این موضوع کمی عجیب است. نمی دانم که چه می شود. قطعا باید مجوزی صادر شود تا بتوانی به اردو وارد شوی. برایم عجیب است که سه، چهار روز طول کشیده تا به من خبر بدهند. دلیلش را پرسیدم و گفتند که باید از مدیران بپرسم. شرایط عجیبی است. یک سال پیش با آنها در اردو بودم. وقتی در تیم ملی بودم، خیلی راحت به دیگران مجوز می دادند. به آنها یک پیام می فرستم: اگر نمی خواهند که با تیم ملاقات کنم، مشکلی نیست اما بهتر است که توی صورتم این را بگویند. شاید از برخی از حرفهایم خوششان نیامده باشد اما دوست دارم که به تیم ملی انگیزه بدهم."

آگوئرو دوست صمیمی مسی و برخی دیگر از اعضای تیم ملی آرژانتین است که تا پیش از بازنشستگی از فوتبال بخشی از اردوی آلبی سیلسته بود. آگوئرو 101 بازی ملی داشته که 41 گل زده و در قهرمانی کوپا آمریکا 2021 حضور داشت و در سه جام جهانی قبلی نیز حضور داشته است.

4125