رونمایی مهاجم بازنشسته بارسلونا از سرگرمی جدیدش

رونمایی مهاجم بازنشسته بارسلونا از سرگرمی جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو پس از مشکلات قلبی خود در روز 15 دسامبر اعلام کرد که از دنیای فوتبال بازنشسته می شود. این بازیکن دچار مشکلات قلبی شده بود و با توصیه پزشکان تصمیم گرفت که برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو پس از اعلام خبر بازنشستگی خود به آرژانتین سفر کرد تا تعطیلات کریسمس را سپری کند و اوقاتش را در کنار نزدیکانش سپری کند تا به بهترین شکل اتفاقات ناگوار را فراموش کند. البته به نظر می رسد که آگوئرو این روزها سعی کرده که سرش را به کارهای دیگری گرم کند تا اوقات بازنشستگی خود از فوتبال را به بهترین نحو ممکن بگذراند.

در روزهای اخیر آگوئرو تصویری از اسب سواری خودش منتشر کرده و گاهی نیز به سراغ ورزشهای راکتی رفته است. اگوئرو حالا از سرگرمی جدید و جالب خود رونمایی کرده است: ماهیگیری.

آگوئرو ویدیویی در بخش استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است که کاملا مشخص است که در حال ماهیگیری است که به نظر می رسد که این تصویر در رودخانه ای در کشور آرژانتین به ثبت رسیده است. سرجیو حتی کلاه مخصوص ماهیگیری را سرش کرده است. او در ابتدا ماهی را صید می کند و بعد از آن که به آن بوسه می زند، دوباره در رودخانه رهایش می کند. در حقیقت به نظر می رسد که هدف آگوئرو از ماهیگیری صرفا وقتگذرانی است نه این که قصد امرار معاش یا صید ماهی برای خوردن آن را داشته باشد!

4125