شکست میزبان جام جهانی در بازی افتتاحیه با نمایشی ضعیف

شکست میزبان جام جهانی در بازی افتتاحیه با نمایشی ضعیف

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی افتتاحیه رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی قطر به مصاف تیم ملی اکوادور رفت و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر تیم ملی اکوادور خاتمه یافت و قطری ها در این بازی یک نمایش بسیار ضعیف داشتند و به عنوان میزبان جام جهانی نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی تیم ملی اکوادور در همان دقیقه 3 بازی به گل رسید اما داور مسابقه، دنیله اورساتو با فرمان اتاق VAR این گل را رد کرد چرا که داور ویدیویی این گل را آفساید تشخیص داده بود. در ادامه بازی در دقیقه 16 انر والنسیا از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه تیم ملی قطر را باز کند و بدین ترتیب گل اول بازی و گل اول جام جهانی 2022 قطر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی را دروازه بان تیم ملی قطر داده بود و کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 31 روی سانتر آنجلو پرسیادو، انر والنسیا با یک ضربه سر دیدنی گل دوم تیم ملی اکوادور را هم به ثمر رساند تا کار قطر در همان نیمه اول بازی تمام شود.

قطر اکنون به عنوان میزبان جام جهانی شکست خورده است و این اولین بار است که میزبان در بازی افتتاحیه شکست می خورد. قطر در این بازی نمایشی فاجعه بار داشت و حتی نتوانست یک شوت به سمت دروازه اکوادور بزند.

1470