تساوی غیرمنتظره لاله‌های نارنجی مقابل اکوادور

تساوی غیرمنتظره لاله‌های نارنجی مقابل اکوادور

پایگاه خبری فوتبالی - هلند در دیدار مقابل اکوادور با تساوی یک بر یک متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های هلند و اکوادور از چهارچوب هفته اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر در استادیوم خلیفه اینترنشنال مقابل هم صف آرایی کردند. هر دو تیم شروع بسیار خوبی در جام جهانی داشته‌اند. هلند در اولین بازی خود مقابل سنگال که یکی از مدعیان اصلی صعود از این گروه محسوب می‌شد، با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و اکوادور نیز در دیدار افتتاحیه با همین نتیجه مقابل قطر برنده شد تا هر دو تیم با 3 امتیاز در رده‌های اول و دوم باشند. 

در نیمه اول هلند شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه 6 کودی گاکپو با پاس دیوی کلاسن دروازه اکوادور را باز کرد. پس از این گل، لاله‌های نارنجی دیگر حمله‌ای روی دروازه اکوادور نداشتند و حتی عقب نیز کشیده بودند، اما توانستند نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، اکوادور خیلی سریع در دقیقه 49، جواب گل هلند را داد و انر والنسیا بازی را تساوی کشاند. پس از این گل نیز اکوادور کاملاً تیم برتر میدان بود و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه هلند و کسب سه امتیاز نیز پیش رفت، اما در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

4416