عکس؛ گریه هوادار قطری و بهت کودک قطری پس از خوردن دو گل از اکوادور

عکس؛ گریه هوادار قطری و بهت کودک قطری پس از خوردن دو گل از اکوادور

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی قطر در بازی افتتاحیه جام جهانی در ورزشگاه البیت به مصاف تیم ملی اکوادور رفت و در نیمه اول این دیدار قطری ها دو گل از اکوادور دریافت کردند و بدین ترتیب تیم ملی قطر شروع ضعیفی در این بازی داشت.

به گزارش فوتبالی، هواداران تیم ملی فوتبال قطر با هزاران امید و آرزو به ورزشگاه آمده بودند اما تیم آن ها خیلی زود گل خورد و بدین ترتیب امید های قطری ها بر باد رفت. قطر در همان نیمه اول بازی سه گل خورد که البته یکی از آن ها توسط داور ویدیویی رد شد و آفساید گرفته شد. قطر نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر باخت و هر دو گل اکوادور را در این نیمه انر والنسیا به ثمر رساند.

هواداران قطری که در ورزشگاه البیت حضور داشتند بسیار بهت زده و متعجب شدند و از سوی دیگر یکی از آن ها به شدت ناراحت شد و دست های خود را روی چشم هایش گذاشت.

در واقع به نظر می رسد که قطر از لحاظ سطح فوتبال همچنان در سطح جهانی نیست و صرفا برگزاری جام جهانی باعث پیشرفت کیفیت فنی بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر نشده است و بدین ترتیب همچنان آن ها فاصله زیادی تا نزدیک شدن به استاندارد های جهانی از لحاظ کیفیت فنی در فوتبال دارند.

1470