حضور 4 مربی سابق بارسلونا در جام جهانی 2022 قطر

حضور 4 مربی سابق بارسلونا در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر حدود 5 روز دیگر آغاز می شود و تیم های مختلف در این دوره از بازی ها به رقابت می پردازند و باید دید که اوضاع به طور کلی در این بازی ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذابیت هایی که در این جام جهانی هم مثل سایر دوره های جام جهانی وجود دارد بحث رقابتی است که سرمربی های تیم های مختلف با هم دارند. از لحاظ باشگاهی اگر بخواهیم یک بررسی میان سرمربی های حاضر در جام جهانی 2022 قطر داشته باشیم، می بینیم که بارسلونا با داشتن 4 سرمربی بیشترین سرمربی را دارد.

در واقع 4 مربی سابق بارسلونا اکنون در جام جهانی 2022 قطر حضور خواهند داشت و به رقابت می پردازند. لوییس انریکه سرمربی حال حاضر تیم ملی اسپانیا بین سال های 2014 تا 2017 سرمربی بارسلونا بوده است. جراردو مارتینو ملقب به تاتا مارتینو که سرمربی حال حاضر تیم ملی مکزیک است در فصل 2013/14 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت.

لوییس فن خال که سرمربی هلند است و فلیکس سانچز که سرمربی تیم ملی قطر است هم سابقه کار کردن در بارسلونا را داشته اند. البته فلیکس سانچز در آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا کار کرده است.

1470