سرمربی تیم ملی آلمان چه تیمی را مدعی قهرمانی جام جهانی می‌داند؟

سرمربی تیم ملی آلمان چه تیمی را مدعی قهرمانی جام جهانی می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر حدود 5 روز دیگر آغاز می شود و بدین ترتیب باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام را بالای سر ببرد و قهرمان این دوره از بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی، هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان به تازگی مصاحبه ای با روزنامه اسپانیایی مارکا داشته است و درباره برخی مسائل صحبت کرده است و مدعی اصلی قهرمانی در بازی های جام جهانی را از نظر خودش معرفی کرده است.

تیم ملی آلمان در گروه E رقابت های جام جهانی 2022 قطر با تیم های کاستاریکا، اسپانیا و ژاپن همگروه شده است و باید دید که اوضاع برای ژرمن ها در این دوره از بازی ها به چه شکل پیش می رود.

هانسی فلیک درباره مدعی اصلی قهرمانی در این جام گفت:" اسپانیا از لحاظ فوتبال یک کشور بزرگ است و آن ها در این دوره یک تیم بزرگ با بازیکنانی بزرگ در اختیار دارند. برای لوییس انریکه احترام زیادی قائلم و اعتقاد دارم که او تیم خود را برای قهرمانی در جام جهانی آماده کرده است. تیم ملی اسپانیا همیشه رشد داشته است و متوقف نشده است و همواره به سبک خاص خود پایبند بوده است. انریکه یک سرمربی بزرگ است و من او را ستایش می کنم."

1471