روزی که امباپه می‌خواست از تیم ملی فرانسه خداحافظی کند

روزی که امباپه می‌خواست از تیم ملی فرانسه خداحافظی کند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن فاش کرد که به خاطر پیام‌های نژاد پرستانه می‌خواست بعد از یورو 2020 از تیم ملی فرانسه خداحافظی کند. 

به گزارش فوتبالی، در تورنمنت یورو 2020، خروس‌ها در اولین مرحله حذفی به سوئیس خوردند و در عین ناباوری در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شدند تا خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار بروند. در واقع، امباپه نتوانست آخرین پنالتی فرانسه را تبدیل به گل کند و قهرمان جام جهانی 2018 روسیه از مسابقات یورو 2020 حذف شد. بعد از این واقعه، مردم در شبکه‌های مجازی به امباپه حمله کردند و به او فحش‌های نژاد پرستانه دادند. 

به نقل از سایت گل، حالا بعد از گذشت یک سال امباپه فاش کرد که خداحافظی از خروس‌ها را مورد بررسی قرار داده. او به Sports illustrated گفت: "من به خودم گفتم که نمی‌توانم برای مردمی که مرا میمون خطاب می‌کنند، بازی کنم و این کار را نخواهم کرد. اما بعد از آن با اطرافیانم صحبت کردم و فهمیدم که تسلیم شدن و کناره گیری کردن، تصمیم مناسبی نیست، چون فکر می‌کنم من الگویی برای فرانسوی‌ها هستم. این فرانسه نوین است. من به خاطر تیم ملی فرانسه کنار نکشیدم، می‌خواستم پیامی برای نسل جوان فرانسه ارسال کنم که بدانند ما قوی هستیم."

4416