جنجال در تیم لواندوفسکی؛ استخدام طرفدار نازی‌ها به عنوان بادیگارد

جنجال در تیم لواندوفسکی؛ استخدام طرفدار نازی‌ها به عنوان بادیگارد

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر جنجال برزگی در فدراسیون فوتبال لهستان ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه های لهستانی گزارش داده اند که یکی از بادیگاردهای تیم ملی لهستان که توسط فدراسیون استخدام شده، فردی ملقب به "گروچا" است که هرگز علاقه خود را به نازی ها کتمان نکرده است و از سویی گفته می شود که جزو گروه های جرایم سازمان یافته بوده است.

رسانه های محلی همچون ویرتولانا تصاویری از "دومینیک جی" ملقب به "گروچا" منتشر کرده اند که در کنار دوستانش حضور دارد و علامت های نازی ها را به دوربین ها نشان می دهد. از سویی این فرد به جرایم پرشمار دیگری نیز متهم شده است.

گروچا در اردوهای اخیر تیم ملی لهستان حضور داشته است و به عنوان بادیگارد، لباس رسمی تیم ملی فوتبال این کشور را به تن کرده است. سزاری کولژا رئیس فدراسیون فوتبال لهستان استخدام این فرد را رد نکرده است و اعلام کرده است که خودش در استخدام "دومینیک" نقش داشته است اما گفته است که اطلاعی از جرم های فرد مذکور نداشته است. عجیب این است که دومینیک و کولژا هر دو متعلق به شهر "بیالیستوک" هستند و منطقی این است که رییس فدراسیون فوتبال لهستان آشنایی کامل از این فرد و سابقه اش داشته باشد. در حال حاضر اخراج گروچا از تیم ملی لهستان به صورت رسمی اعلام نشده است اما این ماجرا در دست بررسی است.

4125