عکس؛ لواندوفسکی کاغذی با پیراهن بارسلونا در دست هوادار لهستان!

عکس؛ لواندوفسکی کاغذی با پیراهن بارسلونا در دست هوادار لهستان!

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها حرف و حدیث ها پیرامون روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ بسیار زیاد است چرا که او گفته که دیگر نمی خواهد در بایرن مونیخ بماند و بدین ترتیب در همین تابستان به دنبال جدایی از باواریایی ها است.

به گزارش فوتبالی، از بارسلونا به عنوان یکی از محتمل ترین مقاصد او نام برده می شود چرا که بارسا با هدایت ژاوی همچنان به دنبال تقویت خط حمله خود است. البته بارسلونا با توجه به مشکلات مالی خود در حال حاضر دشواری هایی برای جذب رابرت لواندوفسکی و همچنین بستن قرارداد با این ستاره لهستانی دارد و در نهایت باید دید که چه اتفاقاتی در این زمینه رخ خواهد داد.

شب گذشته در هفته چهارم از گروه چهارم رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی لهستان و بلژیک به مصاف هم رفتند. در این بازی لهستان میزبان بود و با یک گل مقابل بلژیک شکست خورد. لواندوفسکی در این بازی 90 دقیقه بازی کرد.

یکی از نکات جالب این بازی مربوط به یکی از هواداران تیم ملی لهستان بود که طرفدار بارسلونا هم بود. او یک تصویر کاغذی از روبرت لواندوفسکی را در دست گرفته بود که زیر آن نوشته شده بود:"لوی به ما بپیوند" و بدین ترتیب خواستار آمدن لواندوفسکی به بارسلونا شده بود.

1470