جدایی فرجی از پرسپولیس؟ همه چیز دست باشگاه است

جدایی فرجی از پرسپولیس؟ همه چیز دست باشگاه است

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع میانی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی از جمع قرمزها جدا خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که 4 هفته به پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ بیست و دوم باقی‌مانده است گمانه‌زنی درباره سرنوشت آن دسته از بازیکنانی که در 11 هفته گذشته جایی در ترکیب اصلی تیم‌های خود نداشتند و یا کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند، آغاز شده است.

فرشاد فرجی یکی از این نفرات است مدافع میانی و شمالی پرسپوليس که در دیدار برابر آلومینیوم اراک دچار آسیب دیدگی شده بود، بعد از انجام مراحل درمانی زیر نظر کادرپزشکی، مجوز حضور در تمرینات را به‌دست آورده و در کنار دیگر بازیکنان تیم حاضر خواهد شد، اما او با حضور مرتضی پورعلی‌گنجی جایگاه ثابت خود را در ترکیب قرمزها از دست داد و بیشتر از سوی کادر فنی به عنوان بازیکن جانشین و بیشتر در دقایق پایانی به کار گرفته می‌شد.

گفته می‌شود فرجی از وضعیت خود در جمع قرمزها راضی نیست و با توجه شرایطی که دارد با چند پیشنهاد برای نقل و انتقالات زمستانی مواجه شده است.

 فرجی که تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است برای جدایی از این تیم به رضایت مدیران این باشگاه نیاز دارد، هر چند بعید است کادرفنی قرمزها و مدیران باشگاه با جدایی این مدافع میانی موافقت کنند و بیشتر به نظر می‌رسد انتشار این دست خبرها برای تحت فشار گذاشتن کادر فنی برای بازی دادن به او باشد.

7655