واکنش کلوپ به رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان

واکنش کلوپ به رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از رویارویی با رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل 23-2022 روز گذشته انجام شد و لیورپول و رئال مادرید حریف یکدیگر در این مرحله شدند تا دیدار فینال فصل گذشته این بار خیلی زود برگزار شود. این دو تیم پیش از این در چند فصل اخیر لیگ قهرمانان بارها با یکدیگر روبرو شدند که هر بار این رئال مادرید بوده که موفق شده برنده میدان باشد و به مرحله بعدی صعود کند یا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

کلوپ در واکنش به قرعه‌ای که تیمش در مرحله یک هشتم با آن روبرو شده به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "اولین چیزی که می‌توانیم درباره این قرعه بگوییم این است که این قرعه خوبی برای لیگ قهرمانان است. این دیداری است که به خودی خود همه چیز را نشان می‌دهد و همه ما باید برای حضور در آن هیجان‌زده باشیم."

این مربی آلمانی با اشاره به تقابل با رئال مادرید در چند فصل گذشته اظهار داشت: "ما می‌دانیم که اخیرا چند باری با رئال مادرید روبرو شدیم اما خیلی پیش نیامده که این دو باشگاه در مراحل حذفی رفت و برگشت با هم بازی کنند، بنابراین ما حالا بی‌صبرانه منتظر برگزاری این بازی هستیم."

4416