عکس؛ بازی پیکه با پسرانش در شب خداحافظی از فوتبال

عکس؛ بازی پیکه با پسرانش در شب خداحافظی از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته جرارد پیکه در ورزشگاه نیوکمپ آخرین بازی دوران حرفه ای خود را انجام داد و بدین ترتیب کفش هایش را آویخت تا این مدافع با سابقه و شناخته شده دنیای فوتبال هم به انتهای مسیر خود برسد.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه برای شب خداحافظی خود از فوتبال، دو پسرش یعنی میلان و ساشا را هم با خود به ورزشگاه نیوکمپ آورده بود و این دو نفر هم شاهد خداحافظی پدرشان از دنیای فوتبال بودند. پسر های پیکه در این شب فراموش نشدنی مورد توجه قرار گرفتند.

پیکه در ابتدای ورود به ورزشگاه نیوکمپ و هنگام گرم کردن، با پسر های خود مشغول بازی شد و بدین ترتیب این شب به یاد ماندنی در ورزشگاه نیوکمپ را با بچه های خود به اشتراک گذاشت.

پیکه از سال 2008 در بارسلونا حضور داشته است و تبدیل به یکی از اسطوره های این باشگاه شده است اما هر شروعی یک پایان دارد و اکنون جرارد پیکه به نقطه پایان دوران حرفه ای خود رسیده است و دیگر هواداران بارسلونا شاهد حضور او در ترکیب تیم خود نخواهند بود.

پیکه شب گذشته پس از بازی و در مراسم خداحافظی خود احساساتی شد و اشک ریخت تا مشخص شود که چقدر احساسات او درگیر باشگاه بارسلونا بوده است.

1470