پیام ویژه راموس برای خداحافظی جرارد پیکه

پیام ویژه راموس برای خداحافظی جرارد پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بدین ترتیب دوران حرفه ای این بازیکن با تجربه که در حال حاضر 35 سال داشت، به سر آمد.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه تجربه های زیادی مثل قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و همچنین قهرمانی در رقابت های یورو 2012 را داشته است. او در بارسلونا سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و بار ها در لالیگا به قهرمانی رسید و بدین ترتیب از پر افتخار ترین مدافع های تاریخ فوتبال به حساب می آید.

سرخیو راموس که وقتی در رئال مادرید بود، همواره به عنوان رقیب پیکه به حساب می آمد، اکنون در پیامی به خداحافظی جرارد پیکه واکنش نشان داده است. راموس و پیکه در قلب خط دفاعی تیم ملی اسپانیایی با هم هم‌تیمی بوده اند.

راموس در پیام خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" جری ... آن ها نمی توانند کاری را که تو انجام داده ای نادیده بگیرند ، یک ستاره. حالا از زندگی خود لذت ببر."

پیکه تصمیم گرفت تا در اواسط فصل از بارسلونا خداحافظی کند و بدین ترتیب به دوران حرفه ای خود خاتمه دهد. بازی بارسا مقابل آلمریا آخرین حضور پیکه در جمع آبی و اناری ها است.

1471