برابری هالند با بهترین شروع فصل دوران فوتبال رونالدو

برابری هالند با بهترین شروع فصل دوران فوتبال رونالدو

پایگاه خبری  فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی شروع فصل فوق العاده ای را در منچسترسیتی داشته و  خوش درخشیده است و رکوردهای بزرگی را به یادگار گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در 15 بازی در منچسترسیتی 22 گل زده که  د ر لیگ انگلیس در یازده بازی هفده گل به ثبت رساند و میانگین 1.55 گل در هر بازی را داشته است. بهترین نمایش های هالند به هت تریک هایش مقابل منچستریونایتد، ناتینگام فارست و  کریستال پالاس مربوط می شود. هالند در لیگ قهرمانان اروپا در سه بازی پنج گل زده که روند بینظیری را به جای گذاشته است.

کریستیانو رونالدو در بهترین فصل دوران فوتبالش که فصل 15-2014 بود، شروعی با 22 گل در پانزده بازی اول فصلش را داشت. رونالدو آن فصل را با پوکر مقابل الچه و هت تریک مقابل دپورتیوو و بیلبائو شروع کرد.

هالند در لیگ قهرمانان اروپا در 22 بازی خود 28 گل زده و میانگین 1.22 گل را داشته که هیچ بعید نیست که در سالهای آینده به آقای گل تاریخ چمپیونزلیگ تبدیل شود. فعلا رونالدو با 140 گل در 183 بازی و میانگین 0.76 گل در هر بازی رکورد دار است در حالی که مسی با 127 گل در 159 بازی و میانگین 0.79 گل در هر بازی چمپیونزلیگ در رده بعدی است.

4125