حردانی علامت سوال فهرست جدید تیم ملی

حردانی علامت سوال فهرست جدید تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- حضور مدافع راست استقلال در اردوی ریکاوری تیم ملی، یکی از نکات عجیب هفته سوم برنامه ارزیابی فنی تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، صالح حردانی که بعد از حضور در اردوی اتریش، جایی در بین مردان دعوت‌شده به اردوی ریکاوری تیم ملی نداشت( کار به جایی رسید که گفته شد این بازیکن قطعا شانسی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی نخواهد داشت)، این بار دوباره شانس تمرین کنار سایر ملی‌پوشان را پیدا کرده تا استقلال با 6 بازیکن، صاحب بیشترین سهمیه ملی‌پوش در بین تیمهای لیگ برتری باشد.

این اتفاق در حالی رخ داده که صالح حردانی، جایی در ترکیب اصلی استقلال ندارد و ریکاردو ساپینتو ترجیح داده از کوین یامگا به عنوان دفاع راست تیمش استفاده کند.

صالح حردانی در شرایطی به اردوی تیم ملی دعوت شده که همتای او در پرسپولیس یعنی دانیال اسماعیلی‌فر که دومین پاسور برتر لیگ در 10 هفته گذشته محسوب می‌شود، هنوز نتوانسته کارلوس کی‌روش را متقاعد کند که به او برای حضور در اردوی تیم ملی، فرصتی دهد و طبیعتا این سوال برای برخی به وجود آمده که چرا مدافع ذخیره استقلال، به تیم ملی دعوت می‌شود اما مدافع راست پرسپولیس، شانس تمرین کنار سایر ملی‌پوشان را ندارد.

7655