عدد ویژه‌ای که ژاوی در ال کلاسیکو به آن می‌رسد

عدد ویژه‌ای که ژاوی در ال کلاسیکو به آن می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه از ساعت 17:45، رئال مادرید و بارسلونا در هفته نهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و یک ال کلاسیکوی مهم و حساس را برگزار می کنند چرا که این بازی تکلیف صدرنشین لالیگا را در این مقطع مشخص می کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در ال کلاسیکوی قبلی عملکرد خوبی به دست آورد و موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در لالیگای فصل قبل با نتیجه‌ی 4 بر 0 رئال مادرید را شکست دهد.

اما اکنون ژاوی در ال کلاسیکوی یکشنبه به یک عدد ویژه می رسد. این بازی پنجاهمین بازی ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا خواهد بود و بدین ترتیب به دنبال این است که پنجاهمین بازی اش تبدیل به یک بازی فراموش نشدنی و ماندگار شود.

ژاوی در 49 بازی که سرمربی بارسلونا بوده است، 28 پیروزی، 11 تساوی و 10 باخت داشته است. همچنین تیم او 93 گلِ زده و 49 گلِ خورده در کارنامه خود ثبت کرده است و اکنون باید دید که اوضاع برای بارسای ژاوی هرناندز در ال کلاسیکوی روز یکشنبه به چه شکل پیش می رود. او پس از تساوی مقابل اینتر و قرار گرفتن در شرایط حذف از لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار قرار گرفته است.

1470