عکس؛ بهترین بازیکنان دریبل‌زن در فیفا 23؛ مسی در صدر

عکس؛ بهترین بازیکنان دریبل‌زن در فیفا 23؛ مسی در صدر

پایگاه خبری فوتبالی - بازی ویدیویی فیفا 23 به زودی منتشر می شود و علاقه‌مندان به این سبک از بازی ها همواره پیگیری آن هستند تا ببینند که چه تغییراتی در نسخه جدید این بازی ویدیویی ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکاتی که با استفاده از آن بازیکنان در بازی فیفا 23 مورد مقایسه قرار می گیرند، توانایی آن ها در دریبل زنی است. در بازی فیفا 23 بازیکنی که بیشترین قابلیت دربیل‌زنی را دارد، لیونل مسی است که امتیاز و توانایی او در پشت سر گذاشتن بازیکن مقابل 94 است و بدین ترتیب او بهترین بازیکن در این زمینه است. 

پس از مسی، نیمار و امباپه قرار دارند بدین ترتیب که نیمار امتیاز دریبلینگ 93 و امباپه امتیاز دریبلینگ 92 دارد. در واقع هر سه بازیکن برتر دریبل‌زن در بازی فیفا 23 از پی اس جی هستند و بدین ترتیب گیمر هایی که می خواهند با تیمشان دریبل بزنند، می توانند پی اس جی را انتخاب کنند و با سه مهاجم این تیم یعنی مثلث MNM به راحتی دریبل‌زنی کنند.

برناردو سیلوا، وراتی، وینی جونیور، ریاض محرز و پائولو دیبالا نفرات بعدی هستند. در جمع 15 بازیکن برتر دریبل‌زن فیفا 23 هیچ بازیکنی از بارسلونا حضور ندارد. بازیکنانی مثل محمد صلاح، ایسکو، تیاگو، سانچو و کواچیچ هم در این لیست حضور دارند.

1470