ادعای مدیرورزشی پاریسن ژرمن درباره نگه داشتن مسی

ادعای مدیرورزشی پاریسن ژرمن درباره نگه داشتن مسی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی پی اس جی درمورد آینده مسی گفت: 'من از او خواستم که بماند.'

به گزارش فوتبالی، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن لوئیس کامپوس در مصاحبه با RMC Sport تایید کرد که با لیونل مسی درمورد تمدید قرارداد خود با این باشگاه صحبت کرده است.

مسی سال گذشته بعد از منقضی شدن قرارداد خود با بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. بعد از شروع ضعیف در پایتخت فرانسه در فصل گذشته، این بازیکن ۳۵ ساله اکنون به یکی از بهترین بازیکنان پاریسی ها تبدیل شد.

هرچند با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن ۷ بار برنده توپ طلا با پی اس جی سال آینده به پایان می رسد، آینده وی دوباره به موضوع بحث برانگیزی تبدیل شده است. درحالی که این بازیکن ۳۵ ساله می تواند قرارداد خود را برای ۱۲ ماه دیگر تمدید کند، گمانه زنی های زیادی وجود دارد که بارسلونا می خواهد مجددا او را بازگرداند.

در همین حین، پی اس جی در تلاش است وی را به بستن قرارداد جدید راضی کند و مدیر ورزشی جدید آنها، کامپوس، تایید کرده که با لیونل مسی درمورد اینکه سه سال دیگر در پاری سن ژرمن بماند صحبت کرده است.

کامپوس اظهار کرد: " من از مسی نظرش را در مورد ماندن پرسیدم و گفتم که امیدوارم در مدت سه سال حضور من در این تیم او اینجا بماند. من از لیو خیلی راضی هستم."

با این‌ وجود، همانطور که تا به حال اعلام شده لیونل مسی تا بعد از مسابقات جام جهانی در این مورد تصمیمی نخواهد گرفت.

1471