انتقاد شدید لیونل مسی از داوری دیدار آرژانتین مقابل پرو

انتقاد شدید لیونل مسی از داوری دیدار آرژانتین مقابل پرو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره 34 ساله تیم ملی آرژانتین و پاریسن ژرمن، اصلا از قضاوت داور برزیلی در دیدار آلبی سلسته برابر پرو راضی نیست و مدعی است که او از قصد بعضی از تصمیمات عجیب را می‌گرفت. 

به گزارش فوتبالی، بامداد روز جمعه، دو تیم آرژانتین و پرو از چهارچوب دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که در پایان، آرژانتین با تک گل لوتارو مارتینز مهاجم اینتر، 3 امتیاز را مال خود کرد. لیونل مسی خیلی نتوانست تاثیری در این بازی بگذارد و شب کم فروغی را سپری کرد. 

به نقل از سایت گل، مهاجم سابق بارسلونا با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: "بازی سختی بود و در شرایط نامناسبی هم بود. بادهای زیادی می‌وزیدند و تیم حریف نیز خیلی در لاک دفاعی فرو رفته بود و فضاهای کمی به ما می‌داد. داور این بازی هر دفعه بازی ما را قضاوت می‌کند، این گونه است و انگار از قصد چنین کاری می‌کند. اما خوب در نهایت توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم و یک قدم دیگر به هدف خود نزدیک‌تر شویم."

سمپایو داور برزیلی پیش از دیدار بامداد جمعه، در چهار دیدار دیگر نیز وظیفه قضاوت بازی‌های آرژانتین را بر عهده داشته و برخلاف نظر مسی، آلبی سلسته هیچ وقت زیر نظر داوی سمپایو شکست نخورده است. 

4416