خشم هنگ‌کنگی‌ها از مسی، به تیم ملی آرژانتین ضرر زد!

خشم هنگ‌کنگی‌ها از مسی، به تیم ملی آرژانتین ضرر زد!

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جنجال ناشی از عدم حضور مسی در بازی دوستانه اینتر میامی و منتخب هنگ کنگ به بهانه مصدومیت، حالا دولت چین نیز در حمایت از هنگ کنگ تصمیم گرفت که بازی دوستانه تیم ملی فوتبال آرژانتین در این کشور را لغو کند!

به گزارش فوتبالی، مقامات ورزشی هانگژو در بیانیه ای اعلام کردند که بازی دوستانه آرژانتین و نیجریه که باید در آن جا برگزار میشد، به علت دلایلی نامعلوم به حالت تعلیق در آمده است. آنها اعلام کرده اند که شرایط برای برگزاری چنین مسابقه ای در حال حاضر مناسب نیست!

گلوبال تایمز، نشریه ای سیاسی که توسط حزب کمونیست چین اداره می شود، اعلام کرده است که دلیل لغو بازی این است که مردم هنگ کنگ و چین، مسی را نبخشیده اند و توجیه او در مورد غیبتش در بازی مقابل هنگ کنگ یعنی مصدومیت را نپذیرفته اند. مسی از هواداران هنگ کنگی عذرخواهی کرده بود اما به نظر می رسد که همچنان مردم چین و هنگ کنگ از مسی عصبانی هستند! در حقیقت برای هنگ کنگی ها قابل درک نیست که مسی تنها چند روز پس از غیبت در بازی برای این کشور، با آمادگی کامل مقابل ویسل کوبه در ژاپن به میدان رفته است.

شاید فدراسیون فوتبال آرژآنتین مجبور شود که بازیهای دوستانه فروردین ماه خود را از چین به آمریکا منتقل کند اما در هر صورت به نظر می رسد که این  تصمیم به فدراسیون فوتبال آرژانتین ضربه سنگینی خواهد زد. برگزار کنندگان بازی قرار بود که مبلغ قابل توجهی را به فدراسیون فوتبال آرژانتین بپردازند و لغو این بازی از نظر مالی به آنها ضربه خواهد زد. 

4125