چرا رئال مادرید مهاجم نخرید؟

چرا رئال مادرید مهاجم نخرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سوالی که پیش می آید این است که چرا رئال مادرید بازیکنی برای پشتیبانی از کریم بنزما جذب نکرد؟

به گزارش فوتبالی، مارکا دیروز خبر جالبی در مورد پنجره نقل و انتقالاتی رئال مادرید در این تابستان منتشر کرد و اینکه چرا لوس بلانکوس ها یک بازیکن شماره ۹ برای پشتیبانی از کریم بنزما جذب نکردند‌‌.

جواب این است که هیچ بازیکنی که کاملا مناسب به نظر برسد وجود نداشت. با از دسترس خارج شدن گابریل ژسوس، بازیکن دیگری که رئال خواستار او باشد باقی نماند. این تیم در سال های اخیر با آوردن بازیکنانی مثل لوکا یوویچ و ماریانو دیاز ریسک زیادی کرده و در این مورد ترجیح داده است تا پیدا شدن بازیکنی که حقیقتا شایستگی جایگزینی بنزما را داشته باشد، دست نگه دارد.

به نظر می رسد کارلو آنچلوتی باید امیدوار باشد که تیمش بتواند ۱۷ بازی پیش از جام جهانی را فقط با کریم بنزما و چند بازیکن پراکنده دیگر پشت سر بگذارد. با رسیدن ژانویه فرصت های جدیدی برای جذب بازیکنان بهتر فراهم خواهد شد و باید دید که عملکرد رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به چه شکل خواهد بود و به سراغ جذب بازیکن در زمستان می رود یا خیر.

1471