بارسلونا و چلسی بر سر دو بازیکن به توافق رسیدند

بارسلونا و چلسی بر سر دو بازیکن به توافق رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - ژورنالیست‌های معروف حوزه نقل و انتقالات خبر از به توافق رسیدن بارسلونا و چلسی بر سر پیرامریک اوبامیانگ و مارکوس آلونسو دادند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی بعد از فروش تیمو ورنر و روملو لوکاکو، نیاز مبرمی به یک مهاجم نوک تخصصی داشت. آن‌ها در این پست فقط کای هاورتز و بروخا را در اختیار داشتند و برای حل این مشکل، از چند هفته قبل مذاکراتی را با بارسلونا برای جذب پیرامریک اوبامیانگ کاپیتان سابق آرسنال آغاز کردند. کاتالان‌ها نیز از چند ماه قبل به دنبال جذب یک مدافع چپ بودند و برای این کار می‌خواستند مارکوس آلونسو را از آبی‌های لندن به خدمت بگیرند. 

حالا فابریزیو رومانو و دیوید اورنشتین خبر از توافق میان دو طرف دادند. چلسی برای خریدن اوبامیانگ، 12 میلیون یورو به اضافه مارکوس آلونسو به بارسلونا خواهد داد. بعضی از منابع معتقدند که آلونسو چیزی حدود 15 میلیون یورو ارزش دارد. 

با این اقدامات، بارسلونا از شر دستمزد اوبامیانگ خلاص خواهد شد و حالا حساب‌های مالی آن‌ها کمی متعادل خواهد شد. با این کار، به زودی هکتور بیرین مدافع آرسنال می‌تواند به صورت رایگان راهی بارسلونا شود. 

اوبامیانگ سال گذشته به عنوان کاپیتان آرسنال فصل را آغاز کرد، اما به خاطر مشکلاتی که با میکل آرتتا داشت، به صورت رایگان از توپچی‌های لندن جدا شد. 

4416