مارکوس آلونسو در مسیر جدایی از بارسلونا

مارکوس آلونسو در مسیر جدایی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال مارکوس آلونسو به بارسلونا تاکنون طبق برنامه پیش نرفته است و گفته می شود که او نزدیک به درب های خروج است.

به گزارش فوتبالی ، آلونسو در تابستان ۲۰۲۲ از چلسی به باشگاه کاتالانی پیوست، اما از زمان این انتقال نتوانسته است تاثیرگذار باشد. آلونسو در این فصل تنها دو بازی را در لالیگا آغاز کرده است و در یکی از آنها در نیمه اول بازی با لامینه یامال ۱۶ ساله به میدان رفت. این مدافع کناری تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد، اما باشگاه این گزینه را نیز دارد که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند.

با این حال، نشریه اسپورت اسپانیا گزارش داده است که بارسلونا تصمیم دارد که قرارداد آلونسو را تمدید نکند. البته اگر بارسلونا بخواهد این بازیکن را حفظ کند آلونسو باید حقوق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. انتظار می رود که آلونسو پیشنهادات زیادی از تیم های دیگر داشته باشد و احتمال جدایی او از بارسلونا وجود دارد. این بازیکن ۳۲ ساله علیرغم اینکه در فصل گذشته دقایق بازی منظمی داشت، در این فصل با نظر ژاوی کمتر بازی کرده است. در این فصل آلخاندرو بالده، محصول آکادمی لاماسیا در پست دفاع چپ به آلونسو ترجیح داده می شود.گفته می شود در مورد جدایی آلونسو تا پایان پنجره نقل و انتقالات ژانویه هیچ تصمیمی نهایی اتخاذ نخواهد شد.

قرارداد سرخی روبرتو نیز در ژوئن به پایان می رسد و احتمالاً او نیز به سرنوشت هم تیمی خود دچار خواهد شد. علیرغم اینکه بازوبند کاپیتانی به او داده شد به نظر می رسد او آینده‌ای در نوکمپ نخواهد داشت.

۱۰۰۹