مارکوس آلونسو بازیکن سابق بارسلونا درگذشت

مارکوس آلونسو بازیکن سابق بارسلونا درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس آلونسو پنیا، بازیکن سابق بارسلونا، راسینگ سانتاندر، اتلتیکو مادرید و لوگرونس در سن 63 سالگی درگذشت.

به گزارش فوتبالی، مارکوس آلونسو پنیا که پدر مارکوس آلونسو مندوزا، بازیکن فعلی بارسلونا بود که دو سال اخیر را با بیماری دست و پنجه نرم می کرد و در نهایت در سن 63 سالگی درگذشت.

آلونسو در دهه 1980 با بارسلونا قهرمان لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا شد و 22 بار هم برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت. او پس از دوران بازیگری خود وارد دنیای مربیگری شد و هدایت تیم های اتلتیکو مادرید، رایو وایکانو و سویا را بر عهده داشت.

جالب این که مارکوس آلونسو پنیا که اکنون از دنیا رفته است و پدر مارکوس آلونسو مندوزا است، خودش پسر مارکوس آلونسو ایماز بوده است که او هم خود بازیکن رئال مادرید بوده است و در آن قهرمانی های اروپایی رئال مادرید بین سال های 1950 تا 1960 عضو خط دفاعی مادریدی ها بوده است.

در حال حاضر، مارکوس آلونسو مندوزا در پست دفاع چپ یا مدافع میانی برای بارسلونا بازی می کند. این بازیکن 32 ساله در تابستان از چلسی به بارسا پیوست. او پسر مارکوس آلونسو پنیا است که به تازگی از دنیا رفته است و همچنین نوه مارکوس آلونسو ایماز است که بازیکن دوران گذشته رئال مادرید بوده است.

1471