عکس؛ 5 بازیکنی که نیم میلیون دلار برای منچستریونایتد هزینه داشتند

عکس؛ 5 بازیکنی که نیم میلیون دلار برای منچستریونایتد هزینه داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد به تازگی آنتونی را از آژاکس به قیمتی نزدیک به 100 میلیون دلار خریداری کرده است که این عدد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برخی ها هم معتقد بوده اند که برای این وینگر 22 ساله برزیلی، این عدد یک عدد بسیار زیاد بوده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در سال های اخیر خرید هایی داشته است که علی‌رغم قیمت بالایی که داشته اند اما کارایی خاصی در جمع شیاطین سرخ نداشته اند و بدین ترتیب منچستر یونایتد فقط مجبور شده هزینه گزافی برای آن ها بپردازد و در نهایت ضرر کند. خیلی ها از این بابت نگران هستند که آنتونی ماتیوس هم تبدیل به یک بازیکن این چنینی شود که در نهایت شیاطین سرخ روی او ضرر کنند و عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

روملو لوکامو با 89 میلیون دلار و پل پوگبا با 110 میلیون دلار دو نمونه اصلی این قضیه هستند چرا که هر دوی آن ها از منچستر یونایتد جدا شدند و شیاطین سرخ در نهایت روی این دو بازیکن ضرر کردند.

هری مگوایر با 91 میلیون دلار، انواع و اقسام سوتی ها را در خط دفاعی منچستر یونایتد داده است و اکنون هم نیمکت نشین شده است. در حال حاضر فقط جیدون سانچو با 89 میلیون دلار در ترکیب قرار می گیرد و باید دید که شرایط برای آنتونی چگونه پیش می رود.

1470