جانشین آنتونی و سانچو در منچستریونایتد مشخص شد؟

جانشین آنتونی و سانچو در منچستریونایتد مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد شاید به شکلی ناگهانی انور الغازی ، بازیکن سابق استون ویلا را به خدمت بگیرد چرا که تن هاگ نگران شرایط آنتونی و جیدون سانچو است.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که یونایتد در نظر دارد که الغازی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. این بازیکن با توافقی دوجانبه از آیندهوون جدا شده است. بازیکن 28 ساله تجربه بازی در استون ویلا و اورتون را در لیگ انگلیس دارد و پیش از وقفه بازیهای ملی نیز تماشاگر شکست یونایتد مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات بود. 

الغازی که پیشنهادهایی از عربستان هم دریافت کرده، حالا منتظر مشخص شدن روند مذاکراتش با منچستریونایتد خواهد بود. در حقیقت شرایط دو بال راست یونایتد در حال حاضر نامشخص است. آنتونی به علت اتهاماتی که از جانب نامزد سابقش به او زده شده، فعلا با توافقی دوجانبه از تیم کنار گذاشته شده در حالی که سانچو درگیری علنی با اریک تن هاگ در فضای مجازی داشته است. 

الغازی به عنوان بازیکن آزاد می تواند با هر تیمی قرارداد ببندد و با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی همچنان می تواند به تیم هایی که جای خالی داشته باشند، ملحق شود. تن هاگ  نیز می تواند با حضور هموطنش تا حدودی مشکلات هجومی خود را حل کند.

4125