بانوان دوباره به آزادی می‌روند(عکس)

بانوان دوباره به آزادی می‌روند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بالاخره طلسم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و برای مسابقات لیگ برتر شکسته شد.

به گزارش فوتبالی، چند روز بعد از آنکه یکی از مسئولان سازمان لیگ از احتمال حضور تعدادی از بانوان طرفدار استقلال در بازی این تیم مقابل مس کرمان خبر داد، امروز به صورت رسمی اعلام شد که بانوان می‌توانند این بازی را از نزدیک ببینند و 500 بانوی هوادار استقلال، فردا راهی ورزشگاه آزادی خواهند شد.

باشگاه استقلال هم در این زمینه اطلاعیه‌ای منتشر کرده و نوشته است: بانوان محترم از ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، پارکینگ شماره 21 می‌توانند وارد ورزشگاه شده و از طریق تونل شماره 2 در سکوی شماره 5 مستقر شوند.اتوبوس برای انتقال بانوان محترم از پارکینگ شماره 21 به تونل 2 و بالعکس در نظر گرفته شده است.

اگرچه این اولین باری است که بانوان، از نزدیک شاهد یک مسابقه لیگ برتر خواهند شد اما طی چند سال گذشته و در چند مقطع، دربهای ورزشگاه آزادی به روی بانوان باز شده است.

اولین باری که بانوان توانستند یک مسابقه فوتبال را در ورزشگاه آزادی از نزدیک ببینند، به 24 مهر سال 1397 برمی‌گردد که حضور 100 نفر، توانستند شاهد بازی دوستانه تیم ملی مقابل بولیوی باشند.

کمتر از یکماه بعد و در 19 آبان، دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان بانوانی بود که دوست داشتند جام قهرمانی را بر دستان برانکو و شاگردانش ببینند اما این اتفاق نیفتاد.

18 مهر 98 و در بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، تاکید و الزام فیفا روی حضور بانوان در بازیهای ملی باعث شد که پیروزی 0-14 شاگردان مارک ویلموتس مقابل حریفشان تنها اتفاق مهم آن روز نباشد.

نهایتا، در بازی تیم ملی مقابل عراق در 7 بهمن ماه سال گذشته هم مجوز حضور بانوان در ورزشگاه آزادی صادر شد تا تیم ملی در حضور آنها، صعود به جام جهانی را جشن بگیرد.

1984