انتقاد شدید بلژیکی‌ها از گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید

انتقاد شدید بلژیکی‌ها از گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد پس از از دست دادن پنالتی رئال مادرید مقابل سلتاویگو با انتقاد های شدیدی در کشورش بلژیک مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که ادن هازارد قرار است تبدیل به مهاجم ذخیره رئال مادرید در این فصل شود. این بازیکن بازیکن بلژیکی در طول پیش فصل و در نوک خط حمله رئال مادرید، نقش جدیدی را به نمایش گذاشت.

با این حال بازی هفت دقیقه ای او مقابل سلتاویگو بار دیگر سوالاتی را در مورد عملکرد او ایجاد کرد. کریستوف ترور از روزنامه بلژیکی HLN تحت تأثیر عملکرد او قرار نگرفت. او در ستون خود در این باره نوشت:«هازارد در واقع سزاوار سکوت است. اینکه ادن هازارد از روی نیمکت رئال مادرید کار خود را شروع می کند دیگر نباید جای تعجبی داشته باشد. اکنون این بحث حتی ارزشش را هم ندارد. جای تعجب نیست که کارلو آنچلوتی به پنالتی از دست رفته اهمیت چندانی نداد و اصرار داشت که هازارد واقعاً در راه بازگشت به بهترین حالت خود است چرا که آنچلوتی معتقد است او کمی بازی کرده و نشان داده که برمی گردد. مهم نیست که او پنالتی را از دست داد، او به خوبی پنالتی ها را می زند و نشان داد که در حال بازگشت است."

به نظر می رسد به دست آوردن جایگاه در ترکیب اصلی رئال مادرید برای هازارد در این فصل دشوار باشد. بعید به نظر می رسد که او در این فصل به عنوان بازیکن ثابت بازی کند چرا که وینیسیوس جونیور، کریم بنزما، رودریگو گوئس و فده والورده همگی از او جلوتر هستند.

1471