راه‌کار کومان جهت جبران خلا لواندوفسکی: این‌گونه نبودش حس نمی‌شود!

راه‌کار کومان جهت جبران خلا لواندوفسکی: این‌گونه نبودش حس نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش و فرانسوی باواریایی‌ها معتقد است که برای جبران نبود روبرت لواندوفسکی، سایر بازیکنان تهاجمی باید به آمار گل‌های زده خودشان بیافزایند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، روبرت لواندوفسکی در سالیان اخیر برترین گلزن اروپا بوده که بیش از چهل گل به ازای هر فصل در چند سال گذشته برای بایرن مونیخی‌ها به ثمر رسانده است. با توجه به خروج روبرت لواندوفسکی و پیوستنش به بارسلونای اسپانیا، به عقیده کینگزلی کومان، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان، برای جبران جای خالی هم‌تیمی لهستانی سابقش در آلیانز مونیخ، باید سایر بازیکنان تهاجمی بایرن مونیخ در خط حمله بهتر عمل کنند.

این بازیکن فرانسوی در این رابطه چنین می‌گوید: "همه ما باید گل‌های بیشتری بزنیم. من فکر نمی‌کنم مهاجمی باشد که بتواند به اندازه لواندوفسکی گلزنی کند اما اگر هر کدام از ما بازیکنان تهاجمی پنج تا ده گل بیشتر بزنیم، جای خالی لواندوفسکی احساس نخواهد شد."

کینگزلی کومان در دیدار با لایپزیش در مسابقه سوپرکاپ فوتبال آلمان به عنوان یار تعویضی مورد استفاده قرار گرفت اما در بازی برابر اینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا به سبب محرومیت، غایب بود. کومان که این فرصت را دارد تا در اولین بازی خانگی فصل جدید بایرن مونیخ در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد، از اشتیاقش برای بازی در کنار سادیو مانه هم چنین گفت: "به عنوان یک وینگر یا مهاجم، او یکی از بهترین‌های ماست. بازی کردن با این نوع بازیکنان می‌تواند خیلی به پیشرفت شما کمک کند؛ چرا که آن‌ها می‌توانند چیزهای زیادی به شما بیاموزند."
9404