درخواست عجیب وینگر بایرن مونیخ برای ماندن

درخواست عجیب وینگر بایرن مونیخ برای ماندن

پایگاه خبری فوتبالی - کینگزلی کومان وینگر فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ از این باشگاه درخواست کرد تا به اندازه دستمزد روبرتو لواندوفسکی، حقوق هفتگی دریافت کند تا در مونیخ بماند. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته، یکی از بهترین و یا شاید بهترین فصل فوتبالی کینگزلی کومان بود. او پنج گل در سی بازی برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و حالا به دنبال تمدید قراردادش است. 

اشپورت بیلد آلمان مدعی است که مدیر برنامه‌های کومان از باشگاه بایرن مونیخ درخواست دستمزد دوازده میلیون یورویی دارند تا این وینگر فرانسوی راضی به تمدید قراردادش شود. در بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی به این اندازه حقوق دریافت می‌کند و این موضوع ممکن است باعث جدایی کومان از بایرن مونیخ شود. البته بایرن مونیخ علی‌رغم پیشنهادات برای کومان، قصدی برای فروش او ندارد. 

جولین ناگلزمان سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ در آخرین مصاحبه خود به تمجید از کومان پرداخت و اعلام کرد که در فصل آینده، او به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش تبدیل خواهد شد. 

کینگزلی کومان زیر نظر هانسی فلیک به افتخارات پرشماری دست پیدا کرد. او در 18 ماه گذشته موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا، دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان)، سوپر کاپ آلمان، جام باشگاه‌های جهان و سوپر کاپ اروپا شد. 

4416