پیکه و جلسه ویژه با مدیران بارسلونا در یک رستوران

پیکه و جلسه ویژه با مدیران بارسلونا در یک رستوران

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه درحال مذاکره با بارسلونا برای کاهش دستمزد خود است.

به گزارش فوتبالی، پیکه و مدیر برنامه‌های او به تازگی با خوان لاپورتا، رافائل یوسته و متئو آلمانی در رستورانی در سانت خوست دسبرن دیدار کردند تا درمورد قرارداد صحبت کنند و به نظر می رسد به زودی به نتیجه خواهند رسید.

به گفته موندو دیپورتیو جرارد پیکه درحال انجام پیش مذاکرات با بارسلونا برای کاهش دستمزد خود است. کاتالان ها آخرین بار قرارداد او را در سال ۲۰۲۰ تمدید کرد، این اتفاق همزمان با تمدید قرارداد مارک آندره ترشتگن، فرنکی دی یونگ و کلمنت لنگله رخ داد.

بارسلونا قصد دارد تا جای ممکن هزینه های خود را کاهش دهد تا بتواند قراردادهای تابستانی خود را بدون زیر پا گذاشتن سقف درآمد لالیگا ثبت کند.

ظاهرا این کار از چیزی که به نظر می‌رسید سخت‌تر است. بارسلونا تابستان امسال جسورانه عمل کرده و بازیکنانی مثل فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، رافینیا، رابرت لواندوفسکی و ژول کنده را به خدمت گرفته است. اما تا زمانی که نتواند مسائل مالی خود را حل کند تمام این بازیکنان در روز بازی شروع فصل جدید نیمکت نشین خواهند بود.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد. بارسلونا به طور کلی تابستان پر سر و صدایی را سپری کرده است.

1470