هدف بزرگ ستاره رئال مادرید؛ شش قهرمانی در چمپیونز لیگ

هدف بزرگ ستاره رئال مادرید؛ شش قهرمانی در چمپیونز لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید عنوان کرد که دوست دارد همراه با لوس بلانکوس به جام‌های بیشتری برسد. 

به گزارش فوتبالی، در روز هفتم خرداد ماه تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار کردند که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور و البته درخشش بی نظیر تیبو کورتوا در درون دروازه، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. 

به نقل از سایت گل، فردا شب تیم‌های رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت از چهارچوب دیدار سوپرکاپ اروپا برابر هم صف آرایی خواهند کرد. وینیسیوس جونیور درباره این بازی گفت: "هرکاری که بتوانیم برای کسب پیروزی در سوپرکاپ انجام می‌دهیم. پیروزی در چنین دیدارهایی بسیار مهم و حیاتی است. ذهنیت پیروز و برنده همیشه در DNA این باشگاه و پیراهنش بوده است. بازیکنان می‌دانند که در روزهای سخت باید چه کار کنند."

"برای من پیروزی در برنابئو مقابل سیتی بهترین خاطره‌ام از فصل گذشته است. در دو دقیقه رودریگو ورق بازی را به سود ما بازگرداند و باعث شد به فینال برویم."

"البته که می‌خواهم به بازی کردن برای مادرید ادامه بدهم و تا جایی که می‌توانم برنده عناوین شوم. کسب پنج الی شش قهرمانی در لیگ قهرمانان هدف بزرگی است که تنها چند تن از بهترین بازیکنان تاریخ به آن رسیده‌اند."

4416