عکس؛ خوشحالی معروف هالند پس از زدن اولین گل در لیگ برتر انگلیس

عکس؛ خوشحالی معروف هالند پس از زدن اولین گل در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی که در این تابستان از بورسیا دورتموند به جمع سیتیزن ها پیوسته است، در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس برای منچسترسیتی گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، سیتیزن ها در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه لندن که ورزشگاه خانگی تیم وستهم است به مصاف وستهم رفتند و در دقیقه 36 با گل ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتادند.

هالند در اولین بازی رسمی خود برای منچسترسیتی که مقابل لیورپول در سوپرجام انگلیس بود، عملکرد خوبی نداشت و انتقاد ها از او بالا گرفت اما اکنون می بینیم که او در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس خوش درخشیده و گلزنی کرده است. هالند گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به نظر می رسد که پنالتی های سیتیزن ها را در فصل جدید او خواهد زد.

هالند پس از گلزنی برای منچسترسیتی به گوشه زمین رفت و خوشحالی ویژه خود را که به سبک مدیتیشن است به اجرا گذاشت.

پپ گواردیولا روی ارلینگ هالند حساب ویژه ای باز کرده است و خرید او از دورتموند برای تقویت خط حمله منچسترسیتی بود تا این تیم بتواند در بازی های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا کار حریف را تمام کند چرا که منچسترسیتی با پپ همواره در لیگ قهرمانان اروپا مقابل برخی از حریف ها به مشکل گلزنی در زمانی که به گل نیاز داشته، برخورده است.

1470