عکس؛ خنده‌های مسی و نیمار در کنار ستاره ایتالیایی در تمرین پاریسن ژرمن

عکس؛ خنده‌های مسی و نیمار در کنار ستاره ایتالیایی در تمرین پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها پاری سن ژرمن تمرینات خود را برای شروع فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه پیگیری می کند چرا که به زودی فصل جدید آغاز می شود و پاریسن ژرمن مثل همیشه در این تورنمنت مدعی اصلی است و به همین دلیل تمرینات خود را با جدیت پیگیری می کند.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که پی اس جی موفق شد با نتیجه 4 بر 0 نانت را شکست دهد و فاتح سوپرکاپ فرانسه شود، اکنون بازیکنان پاری سن ژرمن خود را برای بازی مقابل کلرمون در هفته اول رقابت های لیگ فرانسه آماده می کنند. این بازی از ساعت 23:30 روز شنبه پانزدهم مرداد برگزار می شود و بدین ترتیب فصل جدید رقابت های لوشامپیونه فرانسه استارت می خورد و باید دید که پی اس جی در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

مسی و نیمار در تمرینات پی اس جی روحیه بسیار بالایی دارند و به خوبی خود را برای فصل جدید آماده می کنند. آن ها در دیدار سوپرکاپ فرانسه خوش درخشیدند و اکنون می خواهند فصل را هم درخشان شروع کنند. رفاقت این دو بازیکن از زمان حضورشان در بارسلونا پا بر جا است.

در تصاویری که از تمرین پی اس جی منتشر شده می بینیم که مسی و نیمار در کنار وراتی به بگو و بخند مشغول هستند و بدین ترتیب تمرین شادی را سپری می کنند.

1470