عکس؛ کودکی مسی در تیم آرژانتینی اولد بویز

عکس؛ کودکی مسی در تیم آرژانتینی اولد بویز

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن دوران حرفه ای خود را از آرژانتین شروع کرده است و در واقع او کودکی خود را در آرژانتین گذرانده و سپس راهی بارسلونا در اسپانیا شده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی بین سال های 1995 تا 2000 یعنی به مدت 5 سال در آکادمی تیم نیولز اولد بویز در فوتبال آرژانتین بود و بدین ترتیب در آن جا بود که استعداد او برای اولین بار دیده شد و مشخص شد که او یک کودک متفاوت است و بدین ترتیب استعدادیاب های بارسلونا او را راهی لاماسیا یعنی آکادمی بارسلونا کردند. اولین قرارداد مسی با بارسا روی دستمال کاغذی نوشته شد و این اتفاق در آرژانتین افتاد و سپس در اسپانیا و در بارسا به طور رسمی با مسی قرارداد بسته شد.

نیولز اولد بویز تیمی است که در روساریوی آرژانتین یعنی همان شهر زادگاه مسی واقع شده است و مسی فوتبال خود را در کودکی از آن جا شروع کرد. مسی در کودکی یک بیماری هم داشت و در رشد او اختلال ایجاد شده بود که با همکاری باشگاه بارسلونا این مشکل او نیز برطرف شد و او درمان شد. 

مسی در سال 2000 پس از 5 سال حضور در تیم اولدبویز این تیم را ترک کرد و به لاماسیای بارسلونا پیوست و پس از آن در سال 2004 راهی تیم اصلی بارسلونا شد.

1470