نوستالژی؛ مهار پنالتی لیونل مسی توسط تراشتگن

نوستالژی؛ مهار پنالتی لیونل مسی توسط تراشتگن

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن، دروازه بان آلمانی باشگاه بارسلونا، این روز ها در فرم بسیار خوبی قرار دارد به طوری که در آخرین بازی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، تمام پنالتی ها را مهار کرد و باعث صعود تیمش شد. او همچنین پس از بازی ادعا کرد که هنوز هم توانایی مهار پنالتی‌های بیشتری را داشته است.

به گزارش فوتبالی، مارک آندره تر اشتگن در گذشته یک بار پنالتی لیونل مسی را مهار کرده بود. این دروازه‌بان در سال 2012 و در بازی دوستانه‌ میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی آلمان، به عنوان دروازه‌بان تعویضی وارد زمین شده و دروازه‌بان تیم ملی آلمان شده بود. تراشتگن در این بازی مقابل پنالتی لیونل مسی قرار گرفت و با تشخیص درست جهت آن، به طور کامل آن را مهار کرد.

گفتنی است که مارک آندره تراشتگن در آن زمان 20 سال داشت و دروازه‌بان باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ بود، این دروازه‌بان، دو سال بعد و در سال 2014 راهی بارسلونا شد و در حال حاضر دروازه‌بان اول این تیم است. تر اشتگن در بارسلونا در همان فصل اولش موفق شد لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند و این افتخار مهم را در کارنامه‌ی خود داشته باشد.

1470