عکس نوشت؛ اولین کارت بازی صادر شده برای لیونل مسی

عکس نوشت؛ اولین کارت بازی صادر شده برای لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی – اخبار مربوط به جدایی مسی هر لحظه جدیت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ۲۴ ساعت اخیر برای هواداران بارسلونا یک کابوس بوده. آن‌ها باور ندارند که سوپراستار تیمشان درخواست جدایی داده می‌خواهد بارسلونا را ترک کند. آن‌ها نمی‌دانند مدیریت مقصر است یا گفته‌های کومان باعث گرفتن تصمیم جدایی توسط مسی شده اما به هر نحو شده دوست دارند این سوپراستار آرژانتینی در تیم‌شان بماند.

مسی تمام دوران حرفه‌ای فوتبالی‌اش را در بارسلونا گذرانده اما اولین باشگاهش نیولز اولدبویز بوده که در سن ۶ سالگی پیراهن آن تیم را بر تن می‌کرده.

این تصویر مربوط به اولین کارت بازی صادر شده برای لیونل مسی است. در ۶ سالگی. در زمانی که در شهر روزاریو بازی می‌کرده و رویای فوتبالیست شدن داشته است. روز گذشته هم خبری مبنی بر بدست آمدن آماری جدید از مسی در دوران بازی‌اش در تیم نیولز اولدبویز منتشر شده که نشان می‌داد تا چه حد این بازیکن استعداد فوتبال داشته و از همان کودکی یک گلزن قهار بوده است.

مسی در سال ۲۰۰۱ به لاماسیا پیوسته و از ان دوران تا امروز، نزدیک به ۲ دهه، پیراهن بارسلونا را بر تن کرده و دیگر هم درنیاورده است. شاید به خاطر همین مسئله است که کسی نمی‌تواند او را در پیراهنی دیگر تصور کند.

1101