رونمایی مسی از کفش‌هایی که داستان زندگی او را روایت می‌کنند!

رونمایی مسی از کفش‌هایی که داستان زندگی او را روایت می‌کنند!

خبرگزاری فوتبالی - کفش های فوتبال برای فوتبالیست ها همان نقشی را دارد که اسلحه های جنگی برای شوالیه های قدیمی داشت. برای یک فوتبالیست، کفش هایش خیلی مهم هستند و به همین خاطر برندها هر سال سعی می کنند که بهترین نوع کفش هایان را در اختیار ستارگان محبوبشان درون زمین قرار بدهند. آدیداس به عنوان اسپانسر رسمی مسی به تازگی کفش های جدیدی را برای مسی طراحی کرده است که پایه آن را مدل "نمزیز" تشکیل می دهد که در این طراحی جالب داستان مسی از زمان حضورش در زادگاهش روساریو تا زمان حضورش در بارسلونا تعریف شده است. ستاره آرژانتینی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که از بازی با ناپولی آغاز می شود، از کفش های جدیدش استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا قرار بود که مسی از این کفش ها در مسابقات کوپا آمه ریکا استفاده کند اما لغو مسابقات به علت بحران کرونا باعث شد تا در چمپیونزلیگ از این کفش ها بهره ببرد. "اسلحه" های جدید مسی توسط ارنستو لوئیز کالگاری اهل روساریو طراحی شده است که خانه اش فقط سه خیابان تا محل زندگی خانواده مسی فاصله دارد. این کفش ادای احترامی به دو شهر زندگی مسی یعنی روساریو و بارسلونا است. در حقیقت کفش چپ ادای احترام به شهر آرژانتینی است و گفش راست ادای احترام به شهر اسپانیایی.

در کفش چپ عباراتی نظیر روساریو، تیم گراندولی که اولین تیم مسی بود یا استادیوم نیولز اولدبویز که لئو قبل از پیوستن در بارسلونا در آن بازی می کرد، به چشم می خورد در حالی که در کفش سمت راست به شهر بارسلونا اشاره شده است.  در یکی از بخش های این کشف تصویر یکی از خوشحالی های معروف مسی نیز دیده می شود.

4125