خبر عجیب درباره نتایج اولیه تست استاندارد داوران: ۳۵ درصدشان رد شدند!

خبر عجیب درباره نتایج اولیه تست استاندارد داوران: ۳۵ درصدشان رد شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که بسیاری از داوران اسمی، در تستهای بدنی داوران رد شده اند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که کمیته داوران با تعدد داوران متقاضی قضاوت در لیگ برتر مواجه شده بود، گویا در تستی که مدرس اسپانیایی از داوران گرفته، تعداد قابل توجهی از آنها، رد شده‌اند!

آنطور که خبرنگار فوتبالی از ورزشگاه دستگردی که محل برگزاری تستهای داوری است متوجه شده، مهدی سیدعلی، محمدحسین زاهدی‌فر، اشکان خورشیدی، علی میرزابیگی، علی صفایی، روح الله شریفی، کمیل غلامی،رضا عادل، امیرمحمد داودزاده، میثم حیدری، محمد مدیرروستا، محمد راهی و حدود 35 نفر داور دیگر، افرادی بوده‌اند که نتوانسته‌اند تستهای بدنی مدرس اسپانیایی را با موفقیت پشت سر بگذارند. اتفاقی که شاید باعث شود آنها تا نیم‌فصل امکان قضاوت در لیگ برتر را نداشته باشند.

گویا بر خلاف فصل گذشته که کمیته داوران، بعد از 5-6 هفته دوباره از داوران تست گرفته و در صورت قبولی آنها، به این داوران اجازه قضاوت در لیگ برتر می‌داد، این فصل، داورانی که در تست پیش‌فصل مردود شده‌اند، تا نیم‌فصل امکان قضاوت نخواهند شد. 

البته این خبر به صورت رسمی تایید نشده و گویا تنها فردی که می‌تواند این موضوع را تایید یا تکذیب کند، خداداد افشاریان رییس کمیته داوران است و او هم تا لحظه تنظیم این گزارش، پاسخی به تماس‌هایش نداده است اما اگر هم این اتفاق افتاده باشد، پوئن مثبتی برای کمیته داوران است چرا که همه متوجه می شوند تست آبکی نبوده و سفت و سخت گرفته شده است. در واقع تست استانداری که از داوران گرفته شد، با قبول نشدن عده بسیاری، رکورد شکست و حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد داوران در این تست افتادند. 

تست داوران با چهار دوربین هم از زوایای مختلف فیلمبرداری شد تا بعدا حرف و حدیثی نباشد.

6621