ادعای نشریه آلمانی: مهاجم چلسی خواهان بازگشت به فوتبال ژرمن‌هاست

ادعای نشریه آلمانی: مهاجم چلسی خواهان بازگشت به فوتبال ژرمن‌هاست

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان به ویژه رسانه‌های نزدیک به لایپزیش، به نظر می‌رسد که تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش و آلمانی آبی‌های لندنی تمایل زیادی به بازگشت به فوتبال بوندس‌لیگای یک آلمان دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Leipziger Volkszeitung، آینده تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه چلسی انگلستان در این تیم آبی‌پوش و پايتخت‌نشین لندنی روز به روز مبهم‌تر می‌شود و هر روز شایعات بیشتری پیرامون آینده و سرنوشت فوتبالی این بازیکن آلمانی در رسانه‌ها منتشر و به گوش می‌رسد.

طبق این گزارش و بر همین اساس، بعد از علاقه مدیران دو باشگاه آلمانی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به خرید و به خدمت گرفتن و بازگرداندن تیمو ورنر به بوندس‌لیگای یک آلمان، حالا نیز خبر از علاقه مقامات و مسئولان تیم آلمانی سابق این بازیکن یعنی باشگاه لایپزیش به در اختیار گرفتن مجدد این مهاجم کنونی چلسی انگلیس به گوش می‌رسد.

خبرنگار نشریه Leipziger Volkszeitung نیز در روزهای گذشته این خبر را اعلام و منتشر کرده است. بر همین اساس و به نقل از خبرنگار این نشریه آلمانی، تیمو ورنر، مهاجم بیست و شش ساله و ملی‌پوش آلمانی چلسی انگلیس می‌خواهد به تیم سابق خود در بوندس‌لیگای یک آلمان یعنی لایپزیش بازگردد. این مهاجم آلمانی بهترین روزهای دوران ورزش حرفه‌ای خود را در باشگاه آلمانی لایپزیش سپری کرده است.

تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش و متولد اشتوتگارت مانشافت در تعداد یکصد و پنجاه و سه مسابقه رسمی که با پيراهن باشگاه لایپزیش و برای این تیم مقابل حریفان و رقبا در میدان رقابت حضور پیدا کرده است، موفق شده تا نود و سه گل برای باشگاه آلمانی لایپزیش به ثمر برساند و هم‌چنین در همین تعداد مسابقه توانسته است تا آمار خیره‌کننده ارسال چهل پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود در لایپزیش را نیز به ثبت برساند و در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود به یادگار بگذارد. مدت زمان اعتبار قرارداد فعلی تیمو ورنر با مدیران و مسئولان باشگاه چلسی انگلستان تا سال ۲۰۲۵ میلادی خواهد بود.

9404