برنامه جدی لایپزیش برای انتقال قرضی مهاجم چلسی

برنامه جدی لایپزیش برای انتقال قرضی مهاجم چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی لایپزیش به فکر تقویت خط حمله تیم خود می‌باشند و بر همین اساس، قهرمان جام حذفی آلمان به دنبال جذب و به خدمت گرفتن تیمو ورنر از چلسی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، مسئولان باشگاه آلمانی لایپزیش به طور جدی بر روی برنامه بازگرداندن تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه چلسی انگلستان کار می‌کنند. تیمو ورنر در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال 2020 میلادی با مبلغی بیش از رقم پنجاه میلیون یورو به تیم فوتبال چلسی از لیگ برتر جزیره رفت. در آن‌جا، اما این مهاجم ملی‌پوش آلمانی در دو سال حضور تنها شصت و هشت بازی در ترکیب اصلی آبی‌های پايتخت‌نشین انگلیسی در تمامی رقابت‌ها بازی کرده است و توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به نفرات دیگر خط حمله تیم خود متکی است. این رو بحث خروج تیمو ورنر با توجه به شرایط آماده‌سازی جام جهانی برای این بازیکن آلمانی اهمیت زیادی دارد و این نحوه بازی برای تیمو ورنر در رقابت برای حضور در جام جهانی قطر کافی نیست. این بازیکن به دنبال پیدا کردن یک جایگاه ثابت در ترکیب تیم خود برای بازی کردن است که به احتمال زیاد دیگر همراه با آبی‌های لندنی میسر نیست.

اما انتقال تیمو ورنر برای مدیریت باشگاه لایپزیش آلمان تنها به صورت توافق بر سر قراردادی قرضی قابل تصور است. این مهاجم ملی‌پوش آلمانی تمایل خود را برای بازگشت به فوتبال باشگاهی آلمان نشان داده است؛ اما هنوز شرایط مشخص نیست. طبق گزارش خبرنگار نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، مذاکرات سخت و زیادی پیش از نهایی شدن این انتقال وجود دارد. تیمو ورنر تا سال 2025 میلادی با لندنی‌ها قرارداد دارد.

9404