اولین مصاحبه مدافع جدید بارسلونا و تبیین نقش ژاوی در پیوستنش به این تیم

اولین مصاحبه مدافع جدید بارسلونا و تبیین نقش ژاوی در پیوستنش به این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کُنده، مدافع فرانسوی سویای اسپانیا بعد از پیوستنش به دیگر تیم اسپانیایی یعنی بارسلونا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ژول کُنده، مدافع فرانسوی سابق باشگاه سویای اسپانیا که به تازگی به جمع یاران آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون ملحق شده است، بعد از اعلام رسمی این انتقال با خبرنگاران رسانه‌ها به ویژه با خبرنگار رسانه رسمی باشگاه بارسلونا مصاحبه کوتاهی انجام داده که ضمن آن که صحبت‌های بیشتر را به زمان انجام مراسم معارفه خود موکول کرد، سخنانش در این مصاحبه کوتاه که با خبرنگار رسانه رسمی بارسلونا انجام شد را در ادامه با هم می‌خوانیم.

ژول کُنده در ابتدای صحبت خود ضمن تشکر از دو باشگاه قدیم و جدید خود، گفت: "از مدیران و کادر فنی بارسلونا برای دادن این فرصت بسیار ممنون و سپاسگزارم. می‌خواهم از سویا برای زمانی که در آن جا سپری کردم، تشکر کنم. انتقال و حضور در بارسلونا برای من یک گام رو به جلو می‌باشد و می‌خواهم که در این باشگاه بزرگ تمامی عناوین ممکن و جام‌های قهرمانی را کسب کنم."

مدافع فرانسوی جدید آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون در ادامه صحبت‌های خود به نقش کلیدی و موثر سرمربی جوان کاتالان‌ها برای اتخاذ تصمیم خود مبنی بر پذیرش پیشنهاد بارسلونا اشاره کرد و درباره ژاوی گفت: "سرمربی ژاوی هرناندز نقش زیادی در آمدنم به این باشگاه داشت. چندین بار با ژاوی حرف زدم و حرف‌هایش، من را هیجان‌زده کرد. صحبت‌هایش واضح بود و فکر می‌کنم که ما هر دو، فوتبال را به یک شکل می‌بینیم. می‌خواهم گوش کنم و یاد بگیرم تا کارها را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم."

لازم به ذکر است که طبق گزارش‌های منتشر شده، ژول کُنده فرانسوی در آستانه پیوستن از سویای اسپانیا به باشگاه پايتخت‌نشین انگلیسی یعنی آبی‌پوشان لندنی چلسی قرار داشت؛ اما برقراری یک تماس از طرف ژاوی هرناندز با این بازیکن فرانسوی، همه چیز را تغییر داد و ورق را به سود کاتالان‌های اسپانیایی بازگرداند.

9404