مقصد غیرمنتظره برای رفیق صمیمی مسی؛ لیگ دسته دو ایتالیا

مقصد غیرمنتظره برای رفیق صمیمی مسی؛ لیگ دسته دو ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ایتالیایی کومو در لیگ دسته دو ایتالیا برای خرید سسک فابرگاس برای قراردادی دو ساله به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده است که ستاره کاتالان که سالهاست با لیونل مسی رفاقتی صمیمی دارد، قرار است که به زودی به ایتالیا سفر کند تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و قراردادی دو ساله را با تیم دسته دومی ایتالیا به امضا برساند.

کومو باشگاهی ریشه دار است که در سال 1907 تاسیس شده است و در فصل 22-2021 از سری سی به لیگ دسته دو ایتالیا صعود کرده است. آنها فصل گذشته در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفتند که آخرین حضورشان در سری آ به فصل 03-2002 برمی گردد.

فابرگاس 35 ساله پس از اتمام قرارداد با موناکو به بازیکن آزاد تبدیل شده است. او در فصل 22-2021 فقط شش بازی در کل تورنمنت ها داشت و یک پاس گل داد تا فصلی کمرنگ و خاموش را داشته باشد. با این وجود سسک را می توان کوله باری از تجربه دانست. ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در تیم ملی کشورش 110 بازی ملی و 15 گل داشته است و توانسته دو قهرمانی اروپا داشته باشد و جام جهانی 2010 را در آفریقای جنوبی برده است. فابرگاس جدا از موناکو در دوران فوتبالش در تیم های دیگری نظیر آرسنال، بارسلونا و چلسی نیز بازی کرده است.

4125