یامگا گزینه اول ساپینتو برای خط حمله؟

یامگا گزینه اول ساپینتو برای خط حمله؟

پایگاه خبری فوتبالی- از گزینه اول ریکاردو ساپینتو برای بازی در خط حمله استقلال رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، پیمان بابایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و کوین یامگا نفرات سرشناسی هستند که قابلیت بازی در خط حمله استقلال را دارند و قطعا رقابت جالبی بین آنها برای حضور در ترکیب اصلی شکل خواهد گرفت.

در چنین شرایطی، روزنامه ایران‌ورزشی مدعی شده سرمربی استقلال، یکی از مهاجمان اصلی‌اش را شناخته و قصد دارد از کوین یامگا در خط حمله تیمش استفاده کند.

بر اساس این گزارش، دلیل ساپینتو تجربه بالایی است که یامگا از حضور یکساله در استقلال دارد. ضمن اینکه یامگا موفق شده بود در هفته‌های آغازین فصل پیش نیز نمایش خیره‌کننده‌ای از خود به جا بگذارد و حالا نیز سرمربی استقلال بر این باور است که یامگا دست‌کم بتواند در هفته‌های نخست بازهم همان روند گلزنی که فصل‌پیش از خود به جا گذاشت را تکرار کند. گفته می‌شود ساپینتو وضعیت بازیکنان استقلال در فصل گذشته را هفته به هفته مورد بررسی قرار داده است که همین موضوع در انتخاب ترکیب اولیه نقشی کلیدی خواهد داشت.

توضیح فوتبالی: یامگا البته هر چقدر در ابتدای حضورش در استقلال، به عنوان یک مهاجم گلزن، موفق عمل کرد، در نیم‌فصل دوم، آمار خوبی نداشت و آخرین گل او برای استقلال، به هفته بیست و یکم و بازی مقابل گل گهر برمی‌گردد که این بازیکن چندپسته موفق به دبل شد.

1984