بازی تدارکاتی مس با پرسپولیس و دو حریف دیگر

بازی تدارکاتی مس با پرسپولیس و دو حریف دیگر

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان فرزاد حسین خانی قرار است در اردوی تهران سه بازی تدارکاتی را برابر حریفان خود از جمله پرسپولیس برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از برگزاری بازی دوستانه و جنجالی برابر گل گهر که نیمه کاره رها شد، شاگردان فرزاد حسین خانی قرار است یک اردوی چند روزه را در پایتخت برگزار کنند و به همین منظور از عصر امروز تمرینات خود را در اردوی تدارکاتی در شهر تهران آغاز خواهند کرد.

پس از صعود مس به رقابت های لیگ برتر، حالا استان کرمان سه نماینده در بالاترین سطح از رقابت های فوتبال کشور دارد و مس کرمان نیز قصد دارد همچون گل گهر و مس رفسنجان، در لیگ بیست و دوم خوش بدرخشد.

به همین منظور، اعضای تیم فوتبال مس کرمان شب گذشته به تهران رسیدند و از امروز در ورزشگاه راه آهن تهران تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی ادامه خواهند داد.


تیم فوتبال مس کرمان در این اردوی آماده سازی سه بازی دوستانه را در دستور کار دارد. آن‌ها روز سوم مرداد ماه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت و روز ششم مرداد ماه با آلومینیوم اراک بازی خواهند کرد. در نهایت، با انجام بازی دوستانه در روز نهم مرداد ماه برابر شمس آذر قزوین، به اردوی تدارکانی خود در تهران خاتمه خواهند داد.

اعضای تیم فوتبال مس کرمان روز پنجم مرداد ماه نیز با حضور در مرکز ایفمارک تست های پزشکی خود را انجام خواهند داد.

7777