تصاویر؛ بازیکنان چلسی در شهر بازی اورلاندو

تصاویر؛ بازیکنان چلسی در شهر بازی اورلاندو

پایگاه خبری فوتبالی - اعضای چلسی به نظر می رسد که به بهترین شکل برای شروع فصل جدید آماده می شوند و انگیزه بالایی برای آغاز فصل 23-2022 دارند.

به گزارش فوتبالی، چلسی تحت مالکیت تاد بولی دوران کاملا جدیدی را آغاز کرده است چرا که آبراموویچ پس از سالها مجبور به فروش سهام باشگاه لندنی شد. چلسی با هدایت توخل به نظر می رسد که با چهره های جدیدش همچون کولیبالی و استرلینگ برای فصل جدید بمبی از انگیزه است. آنها سال گذشته برای همه جامها تلاش کردند اما در نهایت دستشان خالی ماند اما با این وجود به نظر می رسد که برای فصل جدید هوادارانشان به شدت امیدوار هستند.

چلسی در آخرین بازی دوستانه خود مقابل تیم شارلوت از آمریکا در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر سه پیروز شد و حالا باید منتظر تقابل با آرسنال در جام فلوریدا باشد. چلسی بعد از آن باید آخرین بازی پیش فصل خود را مقابل اودینزه داشته باشد تا این که آماده شروع رسمی فصل مقابل اورتون در لیگ انگلیس شود.

بازیکنان چلسی از فرصت سفر به آمریکا استفاده کردند و به شهر بازی اورلاندو رفتند و در آن جا حتی با یک دایناسور عروسکی نیز عکس گرفتند تا حسابی سرگرم شوند و البته با انرژی و روحیه مضاعف به فصل 23-2022 نگاه کنند.

4125